Dit is mijn eerster opdracht van de drie, dit is mijn mindmap!

 

 

Deze foto geeft mij het beste weer dit is mijn pc hier zit ik bijna elke dag op en dit is dat ook mijn grootste hobby. 

Het is leuk om nieuwe dingen te doen en nieuwe mensen te ontmoeten via het internet.

Ik game ook veel op mijn pc, meestal met vrienden. Ook bewerk ik foto's en video's op de computer en maak ik school werk.

De pc heb ik zelf gebouwt dat houd in dat je de onderdelen apart besteld online en dan zelf in elkaar zet. Dit was het tweede deel van de eind opdracht.

 

Dit is de eindreflectie!

Wat heb je gemaakt tijdens dit project?

Ik heb een Yin en yang teken gemaakt en daarin de dingen verwerkt die ik leuk vindt en niet.

Wat ging er goed tijdens het maak proces? En waarom?

Ik vondt dat ik goed doorwerkte aan de opdrachten die ik moest maken. Omdat ik niet was afgeleid en goed kon doorwerken.

Wat was moeilijk tijdens het maakproces? En waarom?

Het plannen van de tijd in de lessen, En het bedenken wat ik wou maken. Omdat ik twijfelde wat ik wou doen.

Wat heb je geleerd tijden dit project?

Ik heb geleerd om noukeuriger te verven en om het beter te gebruiken van mod-podge.

Wat zou je anders als je dit nog een keer zou doen? 

meer tijd nemen om de zwarte en witte verf aan te brengen vooral de randen beter en netter verven.

 

Dit is het plan die ik heb gemaakt voor dit project.

Dit is het logboek die ik heb bijgehouden voor dit project

 

Ckv verslag  

1.Bij welke opdrachten heb je samengevat en wat heb je hierbij geleerd? 

Bij meerdere opdrachten heb ik samen gewerkt en wat ik het meeste is geleerd om samen te werken. 

 

2.CKV is een vak waar je moet experimenteren 

Bij welke opdrachten heb jij dat gedaan? 

Ik heb niet echt geëxperimenteerd bij een bepaalde opdracht meer nieuwe dingen uitgeprobeerd. 

Waarom is het belangrijk dat je leert experimenteren? 

Vooral voor later is het belangrijk als je leert experimenteren. 

 

3.Jezelf of je werk verwoorden si een kerndoel bij CKV. 

Bij welke opdracht heb jij dat gedaan? 

Bijna elke opdracht moest je wel in de les na de afronding presenteren. 

Hoe vindt je het om voor de klas te staan? 

Leuk eerst nog wel spannend maar het gaat nu veel beter. 

Zou je dat ook durven voor een groep die je niet kent? 

Ja op zich is dat niet het probleem vooral het aantal mensen. 

 

4.Reflecteren is terug kijken op wat je hebt gedaan. Het is een vorm van na bespreken. 

Kies een werk uit je map en reflecteer hier op: wat heb je gedaan en waarom heb ik het zo met die materialen gedaan? 

Ik heb in een opdracht gebruik gemaakt van ijzerdraad, Dat deed ik omdat mijn werk wat meer stevigheid moest hebben. 

 

5.Vakoverschrijdend betekend dat je niet alleen me de kunstvakken te maken heeft, maar ook met andere vakken. 

Heb je dit jaar een opdracht gehad die vakoverschrijdend was? 

Nee, die heb ik niet gehad 

 

6.Bij de kunstvakken horen verschillende materialen en technieken. 

Met welke materialen en technieken heb jij kennis gemaakt? 

Modpodge, verf, hout en het tekenen van verschillende texturen. 

 

7.CKV bestaat uit de volgende kunstdiciplines 

Geef van minimaal 5 disciplines voorbeelden van wat je in de CKV lessen hebt gedaan. 

Film 

Foto 

Theater  

Muziek 

Beeldend 

 

8.Wij hebben voor ckv ook Culturele Activiteiten bezocht of gedaan. Daar hoort ook altijd bij dat je een kijkwijzer invult of een opdracht maakt. 

Welke activiteit is je bijgebleven? 

De theatervoorstelling van gender, Omdat ik die het leukst vond. 

Heb je na aanleiding van een CKV opdracht zelf ook een Culturele Activiteit bezocht? 

Nee ik heb eigenlijk niks met theater. 

 

9.Het doel van CKV is onder andere om mensen kennis te laten maken met kunst. 

Vindt je dat dat voldoende is gebeurt in de CKV lessen? 

Ja ik werdt bekent met verschillende soorten kunst en kunstenaren. 

Kijk je nu anders naar kunst? 

Nee, omdat ik kunst niks vindt hebben en omdat ik het saai vindt. 

 

10.Wat heb je gemist bij het vak CKV? 

Ik zou wel graag iets met klei willen hebben gedaan. 

 

11.CKV is ook bedoelt om je mogelijkheden te bieden voor vrije tijds besteding. 

Heb je door ckv in je vrije tijd toch iets anders gedaan wat je anders niet zou hebben gedaan? 

Nee op zich heeft CKV geen invloed gehad op mijn vrije tijds besteding. 

 

12.Bij CKV gaat het over waarnemen: zien, horen en voelen 

Welke opdracht ging specifiek over waarnemen? 

De kijkwijzers van de theatervoorstellingen die we hebben bijgewonnen. 

Vond je het waarnemen duidelijk terugkomen in de opdracht? 

Ja je moest erg goed opletten en dingen onthouden door het kijken, want die had je nodig voor sommige opdrachten. 

 

13.Om goed in de samenleving te kunnen functioneren hoort creativiteit. 

Is er een opdracht waar je vastliep? 

Ja de modpodge opdracht van vorig schooljaar, Ik wist niet meer wat ik moest toevoegen aan mij project. 

Welke creatieve oplossingen heb je toen toegepast? 

Ik ging goed nadenken over wat ik erop wou en toen dat toegevoegd. 

 

14.Tijdens CKV heb je meer bewegingsvrijheid dan bij theoretische vakken. 

Wat vond je van de bewegingsvrijheid bij CKV? 

Goed er was een richtlijn die je moest volgen maar anders dan dat mocht je het zelf weten. 

Wat vond je van de creatieve vrijheid bij CKV? 

Goed je kon zelf weten wat je wou maken. 

 

15.School is de eerste stap voor je volwassen leven. 

Is CKV voor jou zinvol geweest? 

Het hielp me om beter creatief te denken. 

Wat heb je bij CKV vooral geleerd wat je kan gebruiken in je volwassen leven. 

Ja het antwoord op de vorige vraag klopt hier eigenlijk bij. 

 

 

 

Maak jouw eigen website met JouwWeb